niedziela, 2 lutego 2014

Metamorfozy...

Ubiegły tydzień rozpoczłął sie Przystojniaka przeziebieniem.
Jeszcze mu warga spuchła...
"Wyglądam jak Murzyn"
Ale kolor skóry nie ten:)
Próbowałam żartowac , ale do śmiechu mi nie było.
Przeziebienie znam ale ta opuchlizna?!
Pojecia nie mam dlaczego, od czego...
Z biegiem dnia sie zmniejszała...
 
Odwołałam zajęcia ....
Basen także przepadł...
 
W środę Maciej był już w szkole.
A popołudniu wcielił się w Policjanta podczas występu z okazji Dnia Babci oraz Dnia Dziadka.
Klasa Macieja śpiewała wraz z akompaniujacym, nieocenionym panem Wiesławem piosenkę, bajkę.
(dzięki p. Wiesiowi Pierworodny wygrywa na flecie i kiledy i inne cudne melodie...)
Obie Babcie obecne na przedstawieniu zostały obdarowane kwiatami i rysunkami:)
 
 
 
 
Anno Mario S. moc podziękowań za użyczenie stroju!
 
A oto metamorfoza czwartkowa na Bal Karnawałowy!
Przystojniak-Indianin.
Łuk -dodatek wymyślił Pierworodny i Maciej pomykał do szkoły z owym przewieszonym przez tłów...
 
 

 
W piatek o poranku odbyłam z Maciejem rozmowe o przytulaniu.
Że jest juz duży, by sie wciąż juz nie tulił do pań...
On negował...
Ja już ,że jest duży, że nie wypada.
Jak miałam mu przytoczyc opowieść terapeutki, którą "dusił w uścisku" już rosły "chłopiec"...
 
A po południu czytam ,że 31 I Dzień Przytulania...
 
 
-Maciej wiesz ,że dzis jest Międzynarodowy Dzień Przytulania
-To co? Przytulasek?
 
I Przystojniak mnie utulił i tatę także:)
 
Moc pozdrowień!
Anna Maria

2 komentarze:

  1. Witaj Mamo Przystojniaka:)Dowiedziałam się ,że można wesprzeć terapię Macieja biorąc udział w handmade i ja bym chciała to zrobić tylko poproszę podaj mi adres na ,który będę mogła wysłać moje wytwory.Dziękuje.A to adres na mojego bloga www.decoupagenakasztanowej.blogspot.com albo jeśli wolisz to podaje e-mail agaciol2@interia.pl Pozdrawiam i buziaki dla Maciusia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, bardzo dziękuję, juz ślę mail.
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń